Fulfillment
pro e-shopy

V rámci fulfillmentu
nabízíme

Optimalizované logistické procesy

Přijmeme zboží od Vašeho dodavatele, případně si pro zboží sami dojedeme. Příjem zboží provádí profesionální logistický tým s nejmodernější skladovou technikou pod nonstop kamerovým záznamem.

Přehled o každé položce

Zboží prochází kvalitativní i kvantitativní kontrolou a každá položka je s vlastním EAN kódem evidována v on-line systému. O pohybu každé položky tak máte ve vašem on-line rozhraní přehled odkudkoli a kdykoli.

Naprosté bezpečí

Celý sklad je nepřetržitě monitorován kamerami a napojen na systém soukromé bezpečnostní agentury. Zboží v našem skladě je také vždy pojištěno proti všem rizikům.

Expedici do druhého dne

Obratem po obdržení objednávky vašeho zákazníka vyskladníme poptávané položky, zkompletujeme zásilku, přidáme fakturu za zboží a vše pečlivě zabalíme a připravíme k předání vybranému dopravci.

Výhodnější sazby za dopravu

Díky dlouhodobé spolupráci s většinou předních dopravců a velkému objemu odchozích zásilek jsme schopni zajistit vám velmi výhodné sazby. Využívat můžete také našich kurýrů.

Servis reklamací a vratek

S reklamacemi a odstoupeními od kupní smlouvy se rádi vypořádáme za vás. Vrácené zboží navíc umíme obratem výhodně a rychle prodat v našem exkluzivním e-shopu nebo prostřednictvím našich partnerů.

Koncoví zákazníci mohou ve všedních dnech od 7:00 do 14:30 využít také osobního odběru přímo na našem skladě.

Orientační cena služeb

Příjem položky na sklad

od 9 Kč / ks

Expedice zásilky

od 95 Kč

Vyřízení vratky

od 25 Kč

Jak to probíhá

Konzultace vašich potřeb
Společně s vámi projdeme vaše potřeby a aktuální situaci v rámci skladování a expedice.

1
2

Nabídka
Na základě Vašich informací připravíme individuální řešení, které bude odpovídat vašim potřebám a porovnáme ho s aktuálními náklady.

On-line skladový systém
Zřídíme vám přístup a naučíme vás pracovat se systémem tak, abyste měli neustálý přehled o vašem zboží. Po přijetí objednávky vám systém vždy automaticky potvrdí dostupnost zboží skladem. Následně budete informování o každé změně stavu vyřizované objednávky.

3

Testování
Společně zkontrolujeme přenos dat mezi vaším eshopem a skladovým systémem a ověříme všechny kroky v rámci objednávkového procesu a přenosu potřebných dat.

4

Naskladnění zboží
Přijmeme vaše zboží pod kamerovým systémem, zavedeme ho do skladové evidence (čárové kódy) a připravíme pro kompletaci a expedici. V rámci následné kompletace vašich objednávek můžeme dle vašeho přání přidat do zásilek potřebné doklady, faktury nebo vaše promo materiály apod.

5

Start spolupráce
Od toho okamžiku se můžete plně věnovat rozvoji vašeho eshopu a podnikání. Veškerý pohyb zboží (jeho přijetí, zaskladnění, kompletace, balení, doklady, expedice, reklamace) je na naší straně.

Nezávazná poptávka

Zajímá vás více?

obchod@hyperlogistika.cz